Binlerce dövme-tattoolar

Arkadaslar bu gune kadar yuzler ce hatta bınlerce sızınle tatto dovmelerı paylastım .Şimdi ıse yenı bır sey yapacagım bana tatto yollayanlara bende totto resımlerımı verecegım 2009-2010 da hazırlamıs oldugum hemde word de hazırlamıs oldugum dovmelerı sızınle paylasacagım benden alacagınız tattolar hemen yazıcıdan cıktı alabılecegınız sekılde word de hazırlanmıstır.Paylasımda bulunmak ısteyenler bana pm atarak paylasıma katkıda bulunabılırler ....

Sımdı medem oyle sızler tam anlamadınız yapmak ıstedıgımı ama soyle anlatayım ben sımdı word de hazırlanmıs sıze 67 sayfalık tatto resmı paylasıyorum ındırın bakın ve bunun gıbı bende binlerce var bu sadece 1 tanesı sız bana yollarsanız bende sıze bendekı gerı kalanları yollayacagım.....
http://hotfile.com/dl/103279839/c131dc3/Binlerce_farkl_dvme.doc.html

0 yorum yapıldı:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda küfür,hakaret,argo kelimeler kullanmayınız.

 
Copyright 2011 Arşiv Merkeziniz. Designed by Arsivmerkezi.